IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді»

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Сьогодні, 8.06.2021 р. на базі Хмельницького національного університету кафедра Маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ спільно з Українською Асоціацією Маркетингу приймала учасників IV Всеукраїнської конференції студентів та молодих вчених «МАРКЕТИНГ ОЧИМА МОЛОДІ». <Ця конференція «виросла» з регіональної, яку було започатковано ще у 2009 р..

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

На кафедрі маркетингу і торговельного підприємництва вже стало доброю традицією завершувати навчальний рік підведенням підсумків наукової роботи здобувачів вищої освіти та обмінюючись досвідом і досягненнями з колегами, а отже визначаючи нові перспективи для подальшого розвитку.
Конференція розпочалась вітальними словами проректора з наукової роботи ХНУ д.т.н., професора Синюка Олега Миколайовича, який підкреслив значимість здобування маркетингової освіти у сучасних турбулентних економічних умовах.

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Традиційним і беззмінним учасником і провайдером конференції є Президент ГО Української асоціації маркетингу Лилик Ірина Вікторівна. У своїй промові вона акцентувала увагу на необхідності здійснювати підготовку маркетологів у руслі сучасних ринкових тенденцій та стандартів, які розробляє ГО УАМ.

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Далі естафета була передана на схід України, коли свої вітання і побажання плідної участі учасникам конференції висловив завідувач кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» к.е.н., доц. Касян Сергій Якович. Він вперше взяв участь у роботі конференції і був приємно здивованим її представництвом та організацією.

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Також вітальні слова та побажання плідної роботи учасникам конференції висловили представники ЗВО Західного регіону – завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу д.е.н., проф. Перевозова Ірина Володимирівни та завідувачка кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування (м. Рівне) – д.е.н., проф. Мальчик Мар’яна Василівна.

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Загалом у пленарному засіданні конференції взяли участь понад 50 учасників, які представляли маркетингові школи:
– Державного університету «Одеська політехніка»;
– Івано-Франківського НТУ нафти і газу;
– Київського НУ імені Тараса Шевченка;
– НУ «КПІ імені Ігоря Сікорського»;
– НУ «Львівська політехніка»;
– НУ водного господарства та природокористування (м. Рівне);
– НТУ «Дніпровська політехніка»;
– Полтавського університет економіки і торгівлі;
– Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро);
– Харківського державного університету харчування та торгівлі;
– Хмельницького національного університету;
– Черкаського державного технологічного університету;
– Чернівецького НУ імені Юрія Федьковича;
– ЗПВО ХТЕФК КНТЕУ.
Доброю традицією конференції стала презентація досягнень та нових напрямів розвитку кафедри маркетингу і торговельного підприємництва. На цьогорічному заході це стосувалося започаткування проєкту «Школа менторства та інновацій Alumni», з яким учасників та гостей заходу познайомила завідувачка кафедри маркетингу і торговельного підприємництва, віце-президент ГО УАМ, доктор економічних наук, професор – Ковальчук Світлана Володимирівна.

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

На конференції піднімалися цікаві, актуальні маркетингові теми:
– роль маркетингу в просуванні startup-проєктів заснування та просування власного бренду – розвиток digital-маркетингу; – застосування маркетингового інструментарію в різноманітних галузях економіки; – креативний маркетинг і роль копірайтингу в реалізації маркетингових ідей; – маркетинг у митній справі тощо.
Серед найбільш цікавих доповідей на конференції можна відмітити такі:
#freshline – новий погляд на дрібнички
Володимир Корольков (Хмельницький національний університет) – доповідь у вигляді pitch та дискусія англійською мовою.

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Віталіна Фролова (НТУ «Дніпровська політехніка»)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Копірайтинг як інноваційний інструмент маркетингу
Роман Іванніков (Полтавський університет економіки і торгівлі)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Маркетинговий супровід бренду
Артур Рясних (Хмельницький національний університет)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Основні маркетингові тренди на прикладі ТМ «Мілленіум»
Олександра Дубич (Черкаський державний технологічний університет)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Креативний маркетинг: модний тренд чи необхідність?
Микола Субачов (Хмельницький національний університет)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Особливості маркетингу на ринку кондитерських виробів України та його підприємств-учасників
Богдан Ярич (Національний Університет «Львівська Політехніка»)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Сучасні маркетингові інструменти просування нового товару на прикладі «Yankovska brand»
Яна Янковська (Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Ціноутворення: теорія і реалізація торговельними підприємствами
Іванна Караульна (Хмельницький національний університет)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Місце лідогенерації діяльності сучасних підприємств
Тетяна Огороднік (Хмельницький національний університет)

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Стратегії митного маркетингу з огляду на сегментацію зарубіжних ринків
Марія Гета (Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро)
Важливим здобутком нашої IV Всеукраїнської конференції студентів та молодих вчених «МАРКЕТИНГ ОЧИМА МОЛОДІ» є залучення до участі в ній, як здобувачів ВО різних рівнів, так і представників академічної спільноти та бізнесу.
Такий підхід забезпечує обмін думками, налагодження контактів, здобуття нових ідей. На цьогорічній конференції додатковим бонусом для учасників став виступ від Олени Арсенюк, HR-менеджера Холдингу «GM auto GROUP», яка презентувала діяльність Холдингу «GM auto GROUP» та запропоновувала цікаві нові напрями діяльності та працевлаштування для здобувачів вищої освіти.
На завершення конференції прозвучали слова вдячності організаторам від доцента університету митної справи та фінансів (м. Дніпро) Хурдей Вікторії Дмитрівни та доктора економічних наук, професора кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ – Тельнова Анатолія Сергійовича.

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Окрема подяка від організаторів конференції:
Дякуємо всім учасникам конференції за цікаві доповіді та любов до МАРКЕТИНГУ!

IV всеукраїнська конференція студентів та молодих вчених «маркетинг очима молоді». Хмельницький нацiональний унiверситет

Нехай Ваші ідеї втілюються в життя і приносять Вам моральне і матеріальне задоволення!

Навчаємося самі – навчаємо студентів – формуємо фахову бізнес-еліту!

09.06.2021