ПОДІЛЬСЬКІ ЧИТАННЯ: Екологія, охорона довкілля, збереження біотичного та ландшафтного різноманіття: наука, освіта, практика

Хмельницький

10-12 жовтня 2019 р.

Міжнародна науково-практична конференція

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Дякуємо за реєстрацію для участі в науково-практичній конференції «ПОДІЛЬСЬКІ ЧИТАННЯ: Екологія, охорона довкілля, збереження біотичного та ландшафтного різноманіття: наука, освіта, практика», яка відбудеться 10-12 жовтня 2019 р. на базі Хмельницького національного університету за науковими напрямками:

  • Екологічна безпека на регіональному та глобальному рівнях у контексті сучасних викликів природного, техногенного, соціально-політичного і військового характеру.
  • Соціально-економічні проблеми сталого розвитку Поділля та України. Регіональна екологічна політика.
  • Моніторинг природних і антропогенних екосистем. Моделювання і прогнозування стану довкілля.
  • Технології захисту навколишнього середовища та інженерія довкілля. Інноваційні природоохоронні технології.
  • Сучасні ландшафтно-екологічні дослідження Поділля та суміжних територій.
  • Охорона та збереження біотичного і ландшафтного різноманіття.
  • Збереження фіторізноманіття в умовах ex situ.
  • Екологічна освіта і виховання: науково-методичний і прикладний аспекти.
  • Методика навчання природничих дисциплін у вищій і середній школі.

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська, польська.

Форми участі у конференції:заочна й очна (усна доповідь, презентація, участь без доповіді).

Нагадуємо, що заявку на участь у конференції слід надіслати до 10 вересня 2019 р. на електронну адресу biletska_galina2017@ukr.net, вказавши в темі листа «ПІП_Под.чит.2019». Приклад назви файлу - Shevchenko_zayavka.doc.

Форма заявки учасника конференції

ПОДІЛЬСЬКІ ЧИТАННЯ:
Екологія, охорона довкілля, збереження біотичного та ландшафтного різноманіття: наука, освіта, практика. Хмельницький нацiональний унiверситет

На прохання учасників конференції термін подання матеріалів конференції продовжено до 20 вересня 2019 р. Матеріали доповіді слід надіслати електронною поштою на адресу biletska_galina2017@ukr.net. Формат файлів *.doc. Назва файлу – прізвище першого автора латиницею (наприклад, Shevchenko.doc).

Вимоги до оформлення матеріалів

Обсяг – 1-3 сторінок. Редактор Microsoft Word версія 2010 р., шрифт Times New Roman, розмір 14 пт, формат А4, орієнтація книжна. Всі поля по 2 см, абзац 1 см, міжрядковий інтервал 1,5.

Розміщення на сторінці: у лівому верхньому куті УДК, нижче (у наступному рядку) назва доповіді великими літерами напівжирним шрифтом, вирівнювання – від центру, через рядок – ініціали та прізвище автора (авторів) напівжирним шрифтом, курсив, вирівнювання від центру, під ними – електронна адреса автора (авторів), курсив, вирівнювання від центру. У наступному рядку – повна назва організації, місто, країна курсивом. Через рядок з відступу розміщується текст доповіді. Посилання на використані джерела слід подавати у квадратних дужках. Під текстом (через рядок) з відступу друкується список використаних джерел у рядок курсивом. Дозволяється використання ілюстративних матеріалів. Формат таблиць та рисунків має бути лише книжний.

Обсяг – 1-3 сторінок. Редактор Microsoft Word версія 2010 р., шрифт Times New Roman, розмір 14 пт, формат А4, орієнтація книжна. Всі поля по 2 см, абзац 1 см, міжрядковий інтервал 1,5.

Розміщення на сторінці: у лівому верхньому куті УДК, нижче (у наступному рядку) назва доповіді великими літерами напівжирним шрифтом, вирівнювання – від центру, через рядок – ініціали та прізвище автора (авторів) напівжирним шрифтом, курсив, вирівнювання від центру, під ними – електронна адреса автора (авторів), курсив, вирівнювання від центру. У наступному рядку – повна назва організації, місто, країна курсивом. Через рядок з відступу розміщується текст доповіді. Посилання на використані джерела слід подавати у квадратних дужках. Під текстом (через рядок) з відступу друкується список використаних джерел у рядок курсивом. Дозволяється використання ілюстративних матеріалів. Формат таблиць та рисунків має бути лише книжний.

Приймаються матеріали, які відповідають тематиці конференції і вказаним вимогам. Студенти можуть публікуватися лише у співавторстві з науковим керівником. За зміст матеріалів відповідальність несуть автори.

Оргвнески надсилати електронним переказом єдиним платежем на картковий рахунок у ПриватБанку 5168 7573 6889 4681 (Білецька Галина Анатоліївна). При очній участі оргвнесок складає 300 грн. (для іноземних авторів – 30 €), який передбачає витрати на організацію і проведення конференції (друк збірника тез конференції, роздаткові матеріали, кава-брейк, обід). Для заочних учасників (друк збірника тез конференції) – 150 грн.

У разі виникнення питань, пов'язаних із сплатою оргвнеску, звертатись за тел. 0678556992 (Білецька Галина Анатоліївна).

Сканований варіант квитанції слід надсилати разом із файлом публікації та заявкою на електронну адресу biletska_galina2017@ukr.net, вказавши в темі листа «Сплата оргвнеску і публікація».

ПОПЕРЕДНІЙ РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

10 жовтня

  • 8:30 –10:00 – реєстрація учасників конференції, вітальна кава (фойє навчального корпусу №3 Хмельницького національного університету за адресою м. Хмельницький, вул. Інститутська, 11, корпус № 3)
  • 10:00 – 12:30 – відкриття конференції, пленарне засідання (аудиторія 3-401)
  • 12:30 – 13:00 – спільне фото, посадка пам’ятного дерева
  • 13:00 – 14:00 – обід (кафе «Мрія», вул. Інститутська, 5)
  • 14:00 – 17:00 – засідання секцій
  • 18:00 – 23:00 – дружня вечеря

11 жовтня

  • 9:00 – 11:00 – засідання секцій, обговорення проекту резолюції конференції
  • 10:00 – екскурсія «Сонячна електростанція ХНУ»
  • 11:00 – 13:00 – екскурсійний виїзд до гідрологічного заказника загальнодержавного значення «Башта» та гідрологічного заказника місцевого значення «Безодня»
  • 13:00 – 14:00 – обід
  • 14:00 – 16:00 – відвідування Державного історико-культурного заповідника «Межибіж»
  • 16:30 – повернення в м. Хмельницький
  • 16:30 – час вільних екскурсій

12 жовтня

  • 8:30 – 9:30 – від’їзд учасників конференції

РЕГЛАМЕНТ

Пленарні виступи – до 10-15 хв., секційні виступи – до 7 хв. (з використанням будь-яких ілюстративних матеріалів – презентації Power Point, Adobe Acrobat, плакати, фолії тощо). Презентацію записати на електронний носій у форматі Adobe Acrobat або Microsoft Office PowerPoint 2003 для відтворення на мультимедійному проекторі.

ТРАНСПОРТНЕ СПОЛУЧЕННЯ

Місце реєстрації та проведення засідань розташовується – вул. Інститутська, 11 (навчальний корпус № 3 ХНУ).

Проїзд від зупинки «Автовокзал № 1» до місця реєстрації: автобус № 21, тролейбус № 17 до зупинки «Університет».

Проїзд від залізничного вокзалу: автобус № 51, маршрутне таксі № 36, тролейбус № 7А до зупинки «Університет».

Вартість проїзду 5 грн (автобус, маршрутне таксі), 3,5 грн (тролейбус).

Служби таксі: 65-65; 579; 62-62 (автодозвін).

УМОВИ ПРОЖИВАННЯ

Оплата проживання здійснюється за рахунок учасників конференції. Поселення проводиться в готелі студмістечка та готелях міста. Для попереднього узгодження умов проживання у готелі студмістечка звертатися за телефоном: 0685459900.

Бронювання номерів в готелях міста здійснюється учасниками самостійно. Найближчі готелі для поселення:

Готель Центральний Вул. Гагаріна, 5 0675101504

Готель Енеїда Вул. Героїв Майдану, 8 0674283333

Готель Поділля Вул. Шевченка, 34 0673822311

КУЛЬТУРНА ПРОГРАМА

Якщо у Вас є бажання відвідати позасекційні заходи та екскурсії Оргкомітет конференції допоможе в організації. Побажання надсилайте на електронну адресу Організаційного комітету.

Чекаємо Вас на нашій конференції!

Будемо вдячні за поширення інформації серед зацікавлених колег!

З повагою оргкомітет